My life is boring.

TRÅKIGT.

Kompisar:
1. Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? dumpa henne, ehehe
2. Har du flera bästa vänner? joda
3. Vad heter den som du känt längst, och ännu är kompis med? anna Penttinen,
fast vi pratar nästan aldrig nu, not good :(

4. Vem av ditt kön känner du minst i din klass? elin eller alissa

Familj:
5. Vad heter din mamma? Carola
6. Har du syskon? yes
7. Heter dom: jimmy
8. Är din pappa rik? nej
9. Är du de minsta barnet? yes
10. Saknar du dina föräldrar någon gång? saknar pappa jämt

Skola:
16. bästa läraren? på älvstranden? måste nog bara lisbet :)
17. sämsta läraren? typ magnus eller eva
18. Vem är din No:lärare: sån har vi ingen
19. So:lärare? ingen sån heller
20. Matte:lärare? Henkeboy
21. Språk: englisch
22. Vad heter din/a mentor/er? gun bull ;)
23. Är du nöjd med din klass? riktigt nöjd :)
24. När är det den/dom senaste dagarna för dig? w00t?
25. Nöjd med ditt schema? inte fredag, den suuuuger

TVÅ ALTENATIV - ett svar
26. Katt eller hund? båda
27. Fotboll eller innebandy? innebandy såklart
28. Kaffe eller mjölk? mjölk
29. Godis eller frukt? jag är inte nyttig av mig heller, gooodis
30. Öl eller cider? cider

vad gör du?
31. Just nu? gör detta så jag har en anledning att inte träna på prov
32. Om fem minuter? är klockan 17.46
33. Om en timme? är det cirkus 1tim och 20min till träningen

Kommentarer
Postat av: annna

det är verkligen inte bra emmma! :( saknar det vi hade!

2008-11-19 @ 19:04:47
URL: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0