Jag orkar inte med dig.

Där fick du höra sanningen dator. Jag orkar inte att sitta här längre,
därför ska jag ta mitt arsel och gå härifrån.
Jag ska bara skriva ett inlägg först ;p
Igår blev det hockey/innebandy för mig och Lisen, hockeyn kollade vi på
i cirkus 4min sen drog vi på innebandyn där vi vann med 3-2 :) göttt flecker.
Drog till G-holm och jag sussilisussa kvar vid lisen.
Idag drog vi in till Hagfors vid 13.00 för bussen skulle gå 13.30 till
Löfbergs Lila Arena. Vi satt på rad 5 och min höjdskräck är inte attl leka med,
fick lite svindel när jag satt där uppe. Färjestad vann över Moda med 5-2.
Jag blev med Sara och Linnea hem, dennan kom efter ett tag :) vi är kul :D
Nu blir det OC och 10 liter vatten för min del. PÖSS




/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0