I am nothing without you.

Det är tur att man har en bror som är så tyst när
han ska ta sig frukost, verkligen (y) tur att han inte
väcker halva Hagfors också. Så idag blev jag väckt typ 12
och då blev jag väldigt irriterad så jag satte på OC i högsta volym.
Gud vad jag stör mig på att kärleken går så jävla bra där och går
det inte bra så fixar det sig i slutet ändå! Synd att det inte är så irl.
Men jag ska typ göra som: Ensam mamma söker, fast jag byter ut
namnet mot: Ensam Hagforsbo söker ;p tror många söker då faktiskt ;)
Kul med söndag, riktigt skoj med skolan imorgon ... not

/ E.

Kommentarer
Postat av: Sofie

lätt att jag skulle söka :d

2008-11-16 @ 23:23:48
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Meta

jag också!

2008-11-17 @ 08:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0