För alla hjärtan måste gå sönder ibland.

Som ni ser har min kära vän Ida gjort om min blogg
och jag blev nöjd :) gjorde den simpel, orkade inte med en massa bilder ;p
Idag var jag inte allt för pigg på skolan och orkade knappt gå upp ur sängen,
inte likt mig faktiskt :p men dagen gick snabbt och vi slapp data :))))
Det var väl de bästa med dagen eller nej nästan, för jag fick reda på att vi
inte börjar förens 12.15 imorgon :D PUSS* på skolan ... ibland.
Men sen säger mamma att dom ska sätta träd här utanför imorgon (y) så jag
tror jag dumpade det där med sovmorgon faktiskt.
Men det kan vara härligt att ha en grävskopa som väckarklocka!
Nu är jag trött så därför ska jag ta mig en varm dusch för att bli ännu tröttare :)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0