FEST.

Japp, ikväll blir det fest och jag har aldrig varit så taggad på fest
som jag är idag :D fan vad kul vi ska ha flickor! s-s-s shake it.

Igår blev det innebandy med Angelica, Lisa och Sara :)
men det var drygt som vanligt så drog till G-holm istället.
Där gjorde vi en partyskiva, eller ha halft iallafall och valde ut
kläder åt lisfisen :) Sista gången jag kollade på klockan imorse var 04.10
och jag skulle upp 09.45 så ja, jag är nog rätt död ikväll.
Men jag ska ha kul ändå :D klockan 11.00 idag skulle jag sitta i
seketariatet på älvis. När jag kommer dit så säger dom att en
behöver sitta, men vafan da. Ni kunde ha sagt det lite tidigare så
skulle jag ha fått min sömn :) Nu ska jag tagga mer för feeeest :D

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0