Tjohopp.

Här skrivs det inte mycket nu förtiden,
men jag har inte tid känns det som. Men jag vet inte hur tiden
går för mig egentligen eftersom jag aldrig är med nån under vardagar ;p
Igår sov jag hos lisen efftersom jag skulle bli med henne och kolla på:
John Bauer, det såg bra ut :) men jag ska ändå gå i 'kära' hagfors!
Det fick bli så tillslut, känner att jag inte orkar flytta nu redan. Sen gick
vi ut på stan och checkade lite, eller aa jag kollade och lisa köpte :)
men så är det när man är fattiglapp! Blev lite ovänner när vi skulle köpa
oss mat, men jag tror att det gick över lika snabbt :D
Tack för dagen bruden, måste vi göra om <3

Idag var jag på träning och det var inte alls gott,
orkade verkligen inte träna. Men så ärrä ibland!
Snart är det; Dirty sexy money om jag stavade rätt ;p bra de.
Tänkte jag skulle lägga upp en bild på min avslutningsklännig och
så lägger jag upp det jag ska ha på mig i parken, vet inte varför.
Kan alltid vara trevligt sådär :) Bajs!



/ E.

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg vare :D

2008-05-24 @ 13:07:49
Postat av: Lisa

klart det måste göras om:)

2008-05-26 @ 23:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0