Sommar, sommar och sol.

Nu får det bli ett snabbis inlägg för mig,
ska dra iväg till Sara sen för att hjälpa henne inför ikväll :)
Så jag kan börja med att jag, Helen, Astrid och mamma var i
Karlstad igår! Jag fick mig 2linnen, skor, nån ska runt halsen,
avslutningsbok och ansiktmask :) tur att mamma är med och
betalar ibland ;p höhö. Vi skulle egentligen kolla på soffa, men jag tror
vi dumpade det rätt snabbt och gick i affärer istället ;)
När jag kom hem ville Sara ha med mig ut och gå, så vi gick runt Hagfors.

Idag gick jag upp för att jag skulle kolla på Englas begravning
som gick på tvn, uscha det är så hemskt tycker jag! Jävla gubbjävel.
Sen drog jag och Sara till uddeholmsbad och solade, fick dock ingen
färg som var lite tråkigt och vattnet var alldelse för kallt för att bada i.
Sen vid 2 drog vi hem och nu sitter jag här :)
Har glömt att lägga upp min bikni som jag vill ha, men som jag fick :)
så den kommer upp bland kläderna jag köpte igår! Så nu vet ni det allihopa.
Rolig fakta, jag vet och det blev inte snabbis inlägg för mig som jag sa.



Ursäkta röran i bakgrunden på bilderna ;p

Kommentarer
Postat av: Frida.

fina kläder emmsan! :)

2008-05-10 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0