Som fisken i vattnet.

Idag var det bad i skolan, och som vanligt är jag lika peppad varje
gång vi ska ha bad ;p (ironi) Hade kvar krålet som jag skulle visa upp,
vet inte hur många liter vatten jag svalde när jag skulle kråla -.-
jag gissar på havla basängen. Sen skulle jag visa min vändning för
vickan också "Hej näsbränna" herre min jesus vad det inte var
min dag i vattnet idag! Men jag fick godkänt på mitt jävla krål, och
jag är fan så stolt över mig själv :D Trött är jag idag också som aldrig förr.
Vet inte vad tröttheten vill mig egentligen, göra mig trött skulle jag kunna tro.

Sen blir det innebandyavslutning och bowling :)
jag är riktigt kung på bowling ;p haha! (Ironi igen)
Men det ska bli kul, var riktigt länge sen jag spelade bowling.
mina shorts från forever21 har kommit och dom passade på mig :D
Synd att det fastnade i tullen så jag fick betala 100kr mer, men så ärrä.



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0