Solen skiner och alla är glada :)

Så tror jag att det är iallafall :)
Inatt kunde jag aldrig somna, jag blir så lett!
mina fötter var alldeles för varma för att jag skulle kunna somna,
så nån gång vid halv2 somnade jag och herrejesus vad trött jag var
på imorse. Men det är så när man går och lägger sig på dagen ;p
Jag är klar med min teknikuppsats också :D jag är så stolt över mig själv.

Idag när jag kom hem hade min mammi gjort rabarberpaj :)
första gången jag åt det iår faktiskt. Det var gott, så jag tror
jag ska ner igen och ta mig lite mer, busigt av mig ;p
Ska försöka få min mamma att köpa mig en ny bikin också,
men det blir nog inge svårt skulle jag kunna tro :)
Rabarberpajen och duschen väntar på mig, så det är bäst att
jag slutar här och nu.

image28   image29image30
                                         Jag gillar sommarbilder :)
/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0