Jag vill bara gå hem med dig.

Idag blev jag med lisen hem efter skolan :)
alltid lika trevligt. Vi solade och gjorde rebus för att vi
skulle få det lite trevligt när vi låg där :p Lisa var mycket
dålig på alla mina rebus ;) blev många skratt åt alla hennes
dåliga gissnigar.
Fast solen inte alls var stark idag som alla andra dagar, så fick
jag faktiskt färg :) tror mina tabletter jag äter för att bli brunare hjälper :p
Sen skjutsade moppetjejen hem mig för jag skulle på träning.
Hade styrka + innebandy idag, gott :)
Imorgon ska jag leka med Ida så drar vi iväg nånstans och solar :) härligt!
sen drar jag till mormor och grillar med famlijen, och senare blir det
Disneyfilmar med Saren och Sofisen :) ska bli kul.

Nu måste jag träna på soläxa, och sen om jag hinner
noprovet. Gillar inte att det ska vara prov sådär innan
skolavslutningen. Kommer kanske inte skriva på ett tag här,
för vi flyttar förmodligen imorgon :) och då har jag icke tillgång
till nån datis. Men då vet ni det ;p Ha det bra!

/ E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0