Jag gillar inte skolan och dess uppsatser.

Nej tänk för att jag inte gör det,
jävla teknikuppsats som ska vara inne på fredis och jag har
inte kommit nånstanns typ! Känns ju väldigt bra. Har inte varit
inne på datorn på väldigt länge och det är jobbigt, för då måste
man läsa alla som har uppdaterat på sina bloggar :p blir lite mycket
att läsa ibland för mig, höhö! Igår kollade jag och mamma på tapeter till
mitt nya rum, eftersom vi ska flytta igen för alla er som inte har fattat de :p
Vettetusan vilken tapet jag vill ha. Hittade två väldigt fina men jag har ångest.
Efter det cyklade jag till Ida och herrejävlar vad varmt det var ute, men man
ska inte klaga :D så jag och Ida drog och köpte mjukglass, första för
iår faktiskt. När vi kom hem solade vi i det fina vädret, men vi ville
göra nånting mer. Så vi tog moppen och fika med oss och åkte upp i skogen,
där utsikten är över hela Hagfors! Det var mysigt :)

Hade nationellaprov i matte idag (y) mitt starka ämne, verkligen!
Gick inge bra alls, as always. Menmen :p nu ska jag fortsätta på
uppsatsen, inte alls för roligt. Men det måste göras.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0