It is over.

Japp, valborg är över för detta år.
Kan säga att förfesten var det roligaste på hela kvällen :D
byn var sisodär och jag hade mycket roligare förra valborg i byn.
Men detta år var förfesten bäst och byn sämst, men så kan det också vara :)
Tack för kvällen allihopa <3

Idag vaknade jag av den där jävla valborgsorkesten!
fyfan vad lett jag blev, och dom gick aldrig ifrån gärdet heller.
Men tillslut blev dom nöjda på gärdet tror jag ;p så dom gick
sin väg och jag somnade om :) Vaknade runt 13.50
Duschade o sådär när jag hade vaknat sen drog jag till Friden,
det enda vi gjorde var att kolla på tvn och äta. Som vanligt dåra ;)
Nu sitter jag här i min ensamhet och är väldigt trött! Ska snart ta
och lägga mig i think och hoppas på att jag inte blir väckt av nån
orkest till morgonen ;) hoho. Natti gott folk!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0