Hallelujah.

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge,
men jag tror jag har dumpat datorn på sista tiden :)
Kan säga att vädret det SUGER! fan för snö säger jag bara.
Förra helgen var det + 30grader ute och nu är snö på marken :(
vi har klimatförändringar här i värmland.
Inte fick jag mig strumpor, sockervadd och remar på marknade iår,
vädret var inte det bästa att vara ute i direkt. Men helgen har varit toppen
fast vädret sög :) Fredan lekte jag med Sara och Denise, det var roligt fast
det blev som det blev på kvällen. Lördag kick off men innebanydn,
träning hela dagen :) fest på kvällen i sundbäcken med innebandyn,
Frida, Cathrine och Eric på kvällen med mycket mys och godis :)
Det kan inte annat än bli bättre! Tack för helgen allihopa :)

Idag vaknade jag 15.20 ;p ojdaaaaaaaaaa.
Men jag var faktiskt vaken till 4 imorse, så det var inte konstigt ;)
Snart drar jag till Friden och Cattis. Bajs

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0