En härlig sommardag :)

Japp, det har de verkligen varit idag :)
älskar ner solen skiner och sprider värme till alla,
men blir på så himla bra humör då också :D
Idag efter skolan tänkte jag att ja skulle leka med lisen
så skulle vi sola och bara må prima :) men icke picke pö,
hon skulle göra andra saker. Och jag tänker då inte lägga mig
på gärdet och sola, never! Fan vad jag hatar att bo i lägenhet ibland.
Ikväll blir det träning och jag orkar verkligen inte ;p men jag måste!
Har inte tränat på 2 dagar, inte bra.
Hemskt det är att läsa alla som skriver i avslutningenboken :(
jag vill inte att våran klass ska splittras. Ibland hatar jag att bli äldre.
Men det är inte slut än, och efter skolan åker vi till turkland med klassen
så riktigt än ska vi inte splittras :) BRA FÖR OSS DE.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0