Trött.

Ja, som sagt. Jag är så jävla trött! fyfan för att skolan ska vara
tidigit på morgonen :( tror inte jag sov tillräckligt under lovet,
eftersom jag är så jävla trött nu.
Tror inte jag har gjort något jobbigare idag på idrotten under mina
år på Asplund. Herre -.- jag kommer nog ha träningsvärk imorgon.
Fan för dig simon ;) tänkte jag skulle ut och springa idag. Men jag har
hockeyturnering imorgon, + träning på kvällen. Sen på torsdan ska
jag och denise iväg och bada :) så jag sket i det, lat som jag är ;p

Kollade på OC förut, och fan vad bra det är :)
gud, ge mig en pojkvän someone?
Nu ska jag ner till mammi och ta mig apelsin :) jag diggar dom.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0