Söndagar = boring

I fredags blev jag med sara, meta, alex, & issa på innebandy :)
vi kollade på F16 och dom vann matchen med 9-2, grattis till dom :p

Lördag då hade vi våran sista seriematch hemma mot; Deje.
Den vann vi med 14-0 :D och jag sög som vanligt. Jag har blivit
sämre på innebandy än vad jag har varit :s herre -.- vet inte vad jag
gör ute på plan nu förtiden. Ordet förstör passar bra! Men vi vann
hela serien :D hurrahurrahurra för oss. Sen på kvällen drog jag till Denise
och hade tjejkväll :) kollade på; Melodifestivlen och firade meta eftersom hon
fyller år idag :D så det blev tårta. Sen på kvällen gick vi ut och hade kul d:

Idag är det söndag, och det är suger! det innebär skolan imorgon, bajs!
Men på söndagar brukar det alltid vara fult väder, men icke idag :D något
positivt med denna söndan :) våren är här :D jag gillart.
nu är jag hungrig. men min mamma har inte ens börjat med maten :(
och vi ska äta; lasagne det tar sin lilla tid.

image16
Jag gillar er <3


/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0