Näsblod är inte kul.

Igår när jag kom hem gick jag och la mig på dirren :)
och fyfan vad gött det var. Imorse runt 10 låg jag och halvsov,
så när jag låg där och sov, så kände jag att ja svalde hela tiden nånting.
Jag vaknade upp och satte mig i sängen, då kom det näsblod från näsan.
Så jag har alltså sovit och svalt en massa blod :s uscha! det var äckligt.
Jag gick och la mig om, så jag vaknade 14.15 :) det var gott.

Ikväll blir det melodifestivalen för mig :)
brukar bli så nu förtiden på mina lördagar.
Ska ta mig apelsin till det :D det är gott, och nyttigt är det också :)
Imorgon ska jag spela match i; Billingsfors, jag orkar inte.
måste åka 22mil för att spela en match (n) blä!
detta var ett för roligt inlägg ;p så därför slutar jag nu.

image15

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0