Sweet home hagfors.

Japp, då var man hemma ifrån varma Turkiet!
Har haft det skit bra där borta med alla turkar ;p kan inte
komma på nån gång som jag har haft det tråkigt.
Känns väldigt deprimerande att vara hemma i kalla Sverige,
i Turkiet var det + 40 i skuggan här hemma är det ca + 18 (y) yeah!
Denna resan glömmer jag aldrig. Tack alla för en underbar resa <3

Happ, vad gör man idag då? Ingenting verkar det som :p
Fotboll uppe på valhall tror jag att det är, men njaa är inte så
sugen på fotboll i gråkallt väder faktiskt :)
Man kanske ska gå till nöjes och köpa sig godis? :D det tror jag
banne mig att det får bli :) har saknat svenskt godis när jag har varit
borta. I en vecka har jag varit borta och jag har saknat svenskt godis ;D
haha, inte bra detta! Men nu orkar jag inte skriva mer ;p
Det kommer några bilder från turkland :) bajs

/ E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0