Magont

Jag skriver som alla andra gör,
det blir inte så ofta nu förtiden jag skriver här :p
känner att det inte händer så mycket i mitt liv just nu,
och det lilla som händer orkar jag inte skriva här :)
Igår blev det fest hemma hos marre :p det var väl helt okej!
tror jag var den enda som var full, så det var väl inte så rockigt ;)
Gick till bryggan för vi i innebandyn fick komma in där.
Där inne var det väl sådär :p stängde typ direkt jag kom dit.

Idag har jag lekt med Ida :) tror det var länge sen vi var.
Som vanligt när vi är så gör vi ingenting ;D tror vi får i oss någon
lathet i kroppen, för vi orkar aldrig göra nånting :p
Kollade på film, åkte till värmullen och beställde pizza, var ute och gick.
Japp så har våran dag sett ut ;p
Usch vilket magsmärta jag har fått :( sen jag kom hem i från Turkiet har
den hållt i sig. Förut var det bara när jag åt som jag fick ont, men nu är
det fan hela tiden! Får la hoppas att det inte är nånting :) men det brukar
aldrig hända mig nånting allvarligt, och så tror jag denna gången också.
Nu ska jag ta och sova :) natti

/ E.


Jag och Ida vid marie igår :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0