I'm back ;)

Oj vad det var länge sen jag skrev här nu,
känns lite ovant att skriva här :p ser att dom har gjort
om lite på blogg också. Trevligt med lite nytt :)
Hänt mycket sedan jag skrev mitt sista inlägg, jag har:
flyttat, tagit mitt första dopp, fått sommarlov, slutat 9:an, festat mm :)

Igår blev det party hemma hos mig med brudarna :D
det blev en lyckad kväll hemma hos mig, men för mycket
alkohol för min del. Så min mor kom för fjärde gången och
hämtade mig p.g.a för mycket alkohol ;p haha!
STOR skräll att det är jag som alltid blir hämtad ;p
Idag kan jag berätta för er mina vänner att jag mår SKIT!!!
uscha vad jag hatar dagen efter när man har druckit.
Hungrig är jag också, men jag har inte vågat att nånting idag
för jag är rädd för att spy ;p finns inge värre med att spy.

Gått ur 9:an har jag gjort. Uscha vad hemskt att lämna klassen :(
JAG VILL INTE! men snart drar nästan hela klassen till turkland :D
underbartunderbart. Nu ska jag dra, bajs :D

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0