Utan kläder i regn.

För er som undrar vart jag är nuförtiden så är
jag i storstaden Karlstad :) har varit här sen i fredags och kommer
åka hem på onsdags natt :p gott att komma bort lite.
Men jag saknar förstårs mina friends i Hagfors, men jag ser typ alla
på onsdag ifall alla ska med och kolla på Rix fm festivalen :D

I lördags kom Ia hit till Frida så sover hon över :)
eftersom vi har hela lägenheten för oss själva kan det vara
trevligt med lite mer sällskap :) På söndag blev jag med Ia hem
och checkade hur hon bodde o sådär, har aldrig varit hemma hos
henne sen hon flyttade så det var roligt att se :) Sov över där också.
Idag åkte vi in till stan i det icke härliga vädret, VART ÄR SOMMAREN?
Köpte mig lite och det mesta var på rea så det var gott :)
Nu sitter jag här hemma hos Frida, hon ska vara ensam hela veckan så
jag är här och är sällskap :p
Alla ber till Gud inatt att han ska ta tillbaka sommaren tycker jag :)
Nu blev detta inlägget för långt så nu sätter jag punkt .......

/ E.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar dig Emmis :)

2008-07-08 @ 01:00:14
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Linnea

ska bli kul och se dig din fis! va ett tag sen nu :(

2008-07-08 @ 17:16:03
URL: http://linnneaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar Ida: Jag saknar dig med ida :(

Svar Linnea: Det ska bli kul att se dig med sötis, har inte sett dig på evigheter känns det som :)

2008-07-09 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0