Sol, vind och vatten.

Idag har det varit underbart väder med mycket sol :D
sånt tackar man inte nej till.
Jag gick upp vid 12 eller mamma väckte mig då för att
jag ville upp och hinna se solen lite :p Gick ut på balkongen
och solade. Men rätt snabbt insåg jag hur jävla varmt det blev åt mig.
Shit :o det blåser inte direkt så mycket där. Men jag försökte sola så
mycket jag kunde iallafall :) Sen skrev min vän Sara ifall jag ville med
och köpa glass. Själv var jag inge sugen så det var bara Sara som
köpte sig :p Påväg hem så kom vi på att vi ville bada, så vi tog
moppen och drog till G-holm :) Det var riktigt kallt i vattnet men
jag hade besämt mig för att om jag hade åkt dit så skulle jag i också.
Och jag kom i :D flera gånger än en faktiskt ;) För Sara gick det lite sämre.

Imorgon drar jag och Sara till Cathrine :D eftersom vi inte
inte hade någon skjuts idag :( Klockan 07.30 åker vi (y)
Jag är så peppad på den tiden ;D verkligen!
JAG HAR INGA KLÄDER :(((( jävla skit! Men jag tror det
får bli naket för mig ;) ser ingen annan utväg.
Hoppas vi får en lika rolig&knepp kväll som vi hade förra året i Kolnäs :D

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0