Kom hem.

Nu blev jag väldigt bloggissugen :) länge sen jag var det.
Kan berätta the biggest news, I'm back in Hagfors ;p hoho.
Usch jag längtar redan tillbaka till Karlstad och förstårs till
Frida och Ia. Jag gillar Karlstad, och som tur är så ska ju nästan
hela min kompisskara flytta dit :D Så då kommer jag vara där
extra mycket och sånt gillar man :)
Åh så festsugen jag är :D var länge sen jag festade loss riktigt,
sö nu ärrä på tia ;) Men vilken tur jag har att LARS WINNERBÄCK
är i Ransäter nästa helg :D Åh jag längtar som bare den!
Någon som kan nån av hans nya låtar? För det kan inte jag iallafall ;p
skulle vara pinsamt ifall jag stod där själv utan att röra en min på munnen
medans alla sjunger på som aldrig förr :D

Nej nu tycker jag att chokladbarnet Angelica ska komma hem,
hon har varit borta alldelse för länge ifrån mig och sånt gillar jag inte :(
Nu ska emmis äta och sova sen :) natti folks.


KOM HEM!

/ E.

Kommentarer
Postat av: Emma b

Jag kan inte hlr dom nya låtarna, om jag nu ska med :) så vi kan stå och vara mobbade tsm :D

2008-07-12 @ 21:39:12
Postat av: Anonym

Svar Emma b: du ska visst på han :D åh vad bra, då behöver jag inte vara ensam ;)

2008-07-13 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0