Jag vill vara lite mer för dig inatt.

Nu var det ett tag sen jag skrev här :p
Tänkte jag skulle skriva om hur helgen har varit.
fredag så åkte jag och Sara halv8 på morgonen till Cathrine.
Jag vaknar av att Sara ringer och säger att dom kommer nu.
Hade ca 3min på mig att packa det som inte var nerpackat,
anledningen till att jag försov mig var att mammas klocka hade
slutat att fungerar eller vad det var ;p Men huvudsaken var
att jag kom iväg :D När vi kom till Sunne åt vi pizza med HG runt 12,
sen badade vi vid Kolsnäs men några som Cathrine kände.
Senare på dagen gjorde jag och Sara oss iordning och väntade på
att de andra flickorna ifrån Hagfors skulle komma :)
Vi hade ingen förfest så vi gick till campingen där vi sjöng allsång
med några norskar och svenskar istället :) Kvällen var rätt tråkig!
Jag var nykter, hållde på att frysa ihjäl, var lett och var väldigt hungrig.
Jag och Sara hade ingen skjuts hem så mamma och Kerstin fick
komma i sena natten och hämta oss :p kom hem runt halv 4.

Lördag började med att jag stressade i mig maten och
duschade på 3min tror jag :p vi skulle åka till Angelica i sunnemo
och jag trodde det var jätte bråttom. Men det var så fel av mig ;)
Så jag kunde ha stått i duschen i en timme om jag ville ;D
När vi kom till Angelica gjorde vi oss i ordning och sen drog vi runt 9.
Kom till Sunne och drog in på campingen så träffade vi Meta bl.a :)
Sen drog vi neråt mot Kolsnäs och träffade folk. Jag och Linnea
satte oss i gräset och då kom det fram två gubbar som gav oss
veckoband. Så vi knöt på dem och gick in helt GRATIS i kolsnäs :D
Vi sprade 250kr. Gott för oss de ;) Inne i kolnäs var det sådär
roligt men jag hade dock roligare på lördag än på fredag :p
Jag tror jag gick o la mig runt halv5 imorse. Sen vaknar jag
vid runt 6 att min bror och en kompis står och pratar med mig.
Trött som jag var fattade jag ingenting och sa att dom skulle
draaaaaaaaa ;p Dom lyssnade också :D
Nej shit detta inlägget blev alldelse för långt. Kan förstå om ni
redan har slutat att läsa för länge sen :p
Men tack för helgen alla :) den var kul.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0