Jag har ingen rubrik.

Åh vad hungrig jag är, men det var inte så
himla ovanligt :p Men jag äter för fulla muggar iaf :)
Idag har jag inte gjort nånting, blev med mamma ut på
en promenix med vovven. Jag kunde ha dött av värme
shit vad varmt det var, men överlevde som ni märker.
Jag kanske ska köpa båååt :D Åh, får verkligen hoppas på de.
Skulle vara himla kul med en räserbåt faktiskt ;)
Nu ska jag iväg till my friend Anton :) båda två är ensam hemma
och båda två har lika tråkigt, så varför inte göra varandra sällskap?
Nu ska jag draaa, hejs!

/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

jag är också ensam hemma. och jag har också väldans tråkigt

2008-07-31 @ 20:47:56
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0