i don't want to think of you.

På måndag drog jag och mina kära vänner Lisa och Emma
till Angelica som äntligen hade kommit hem från Italien :D
Det var mycket kul att se det negerbarnet igen, för neger det var
hon banne mig. Senare på kvällen ville vi ta en promenix och då
träffade vi på Saga och hennes kusin. Gick bort och hälsade på några
kossor :) Kul att se dig igen Sagi :D vi övernattade i kära sunnemo.
På morgonen åt vi frulle och sen tog vi en promenix igen :) träffade på
Saga och hennes kusin, fast denna gången var dom ute och red.
Självklart skulle vi rida på lilla Gerda allihopa :) åh vad länge sen det var
jag red. Jag blev så sugen på att börja igen!
Senare på dagen spelade vi kort hela dagen lååååång.

Idag lekte jag med Denise, åh herrejesus vad länge sen det var
man lekte med den tjejen. Så det var mycket efterlängtat :)
Vi pratade massor, sen kollade vi på filmarna: valentin och Road trip
båda filmerna är bra, så se gärna dom vettja :)
Imorgon skulle jag vilja se Anton :) länge sen man såg den grabben,
men jag vet inte ifall han tycker samma som mig ;D haha.
Jag får la fråga honom. Nu ska sova, natti!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0