Hur ska jag gå hem när allt är såhär?

Idag vaknade jag inte lika sent som igår :p
men det kan ju beror på att jag ställde klockan så jag inte
skulle sova bort hela dagen. Men just idag skulle det inte
ha gjort något ifall jag sov bort hela dagen, för jag har haft så
jävla tråkigt idaaaag! Herregud vilket hemskt sommarlov detta har
varit hittills iallafall. Det är som jag och Frida säger, vi sover, äter,
kollar på tv, sitter vid datorn.
Japp det är de enda jag gör på dagarna iallafall. Kul sommarlov!!!
Skulle inte denna sommaren bli den bästa? Vi hade nog mycket fel.
Men till helgen händer det något ifall, för då drar jag och mina vänner till
Sunne och kolsnäs :D Hoppas på en lika knepp och rolig kväll som förra året :D

Nej nu tänker jag lägga in några bilder från Lars :) Se och njut vettja.




Jag fick en kram av Laaaars :D


/ E.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-07-23 @ 12:13:36
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar Marielle: Tack så mycket :)

2008-07-23 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0