Den kunde du inte ta, mjölkchoklad.

Igår stod det: Leka med ida på schemat ;p
åkte till henne och gjorde typ ingenting. Hon fixade min blogg,
tack för det min vän :)
Sen åkte vi hem till mig och åt Lasagne som mamma hade gjort :)
det var riktigt gott! Drog lika snabbt som vi kom till mig :p
När vi kom till ida så blev jag riktigt sugen på COLA
och hon på kladdkaka, så vi drog till ica och dompe för att köpa de :)
Fattar inte varför jag är så beronde av cola nu förtiden, det är säkert sen
jag och frida drack 4,5 L cola hemma hos henne i helgas ;D
Amen iallafall så fick jag och ida väldigt tråkigt igår, så vi frågade Jonas
ifall vi fick komma och det fick vi såklart ;)
Åkte bil typ hela kvällen, men det kan vara roande ibland och det
var de verkligen igår :D Så kneppa människor det finns :) haha.
Vi fick skjuts hem till ida och klockan blev runt halv4 på kvällen/morogonen
och då kände jag "Nej jag orkar inte ta mopeden hem" så jag stannade kvar
över natten :)

Ikväll blir det bara lugnt :) sånt kan vara skönt ibland.
Ska kolla på en film som börjar 21.00 , får la se om det är
något att ha ;p Nu ska jag ta mig vattenmelon :D:D:D

/ E.

Kommentarer
Postat av: Ida

Varsågod min vän :D Jag hade kul igår :) de tycker ja vi gör om!

2008-07-13 @ 00:58:26
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar ida: Jag hade också kul :D ja absolut :)

2008-07-13 @ 01:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0