Sometimes love isn't enough

Idag vaknade jag vid 13, eller jag hade ställt klockan
så att jag inte skulle sova bort hela dagen :p
Tog mig frulle, sen kom mamma hem så hon frågade om
jag ville bli med på en promenix med vovven. Och eftersom
vädret var så fint så blev jag med :) det var skönt, solen värmde
i ryggen när man gick. Ett bra tecken på att våren är påväg :)
När vi kom hem gjorde mamma maten, så när den var klar
proppade jag i mig fooood :) det var gott.


Sen ska jag leka med sara :)
vi ska iväg o köpa GODIS :D var länge sen jag åt det.
Eller ja, i lördas åt jag det. Men om man tänker efter så
var det nästan en hel vecka sen jag åt en godisbit. Duktig jag är ;p
Ha en trevlig kväll gott folk, för det ska jag ha :)

image11

/ E.

Kommentarer
Postat av: Sara

förlåt :(

2008-02-29 @ 23:00:21
URL: http://saralundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0