oc rock the fucking world

Tänkte jag skulle skriva ett lite inlägg innan jag ska sovi :)
Idag när jag vaknade, kunde jag knappt gå. herre -.-
Hade gjrot 120 tåhävningar på träningen i måndas, och träningsvärken
höll idag också. Fast dubbelt så värre! Så idag har jag typ inte rört mig
från denna plats ;p ätit kålsoppa till mat, och fan vad gott det är egentligen :)

Hade träning förut, kändes som om jag inte har tränat på
tjaa ca 3veckor. Benen ville helt enkelt inte springa idag.
Det är redan torsda imorgon,
usch vad tiden går fort när man har lov. det är inte klokt.
Nu ska jag ta mitt pick&pack o sova :) kolla på OC ska jag också göra :D

image10



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0