I know I should forget, but I can't.

Igår lekte jag med Denise :) vi var ute och kollade lite i affärer,
men inte hittade jag nånting. Gick sen hem till mig så jag fick mat i magen,
sen gick vi till Denise och kollade på; Ciao bella. Den var väl sådär :p
Efter den var slut åt vi mat, och jag drog sedan på träning :)
Tack för en trevlig dag vännen <3

Efter träningen kom Lisa hem till mig :)
båda var hungriga, och båda var sugen på pizza.
Så det var inget snack om saken, utan vi gick o köpte oss pizza :p
Klockan var 10 på kvällen, och när vi satt och åt började dom stänga,
stressade i oss maten och gick vidare till Bogart. Hyrde film :)
Kärlek på menyn, dryg film :p hände inte så mycket i den.
Så efter den tog vi kvällen :) Idag när vi vaknade gick vi o sola.
Tur att man blir så jävla brun när man solar, (inte)

Nu ska jag hoppa i duschen,
och ringa lisa sen :] fårse om jag leker med henne och linnea ikväll.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0