You're just like a pill.

Det kom inga tårar för mig igår, men det var riktigt nära.
Jag älskar den filmen, även om den är lite smådryg ibland :p
Inatt sov jag 10 timmar och en kvart och det var mer än behövligt.
Allergisaken idag sög riktigt hårt. Fattade inte ett skit och äcklig fika
bjöd dom på, jag som trodde fikan skulle bli höjpunkt med det hela.
Så jag, Josse och Jossi stod ut 2 timmar sen fick vi träsmak i röva.

Jag saknar min vän Frida riktigt mycket, tur för henne att hon ska fira
jul här iår så jag träffar henne snart :) eftersom jag saknar henne så
tänkte jag slå en pling till henne nu :)



/ E.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hur kan du tycka den är dryg? :ooooo

2008-12-17 @ 20:07:11
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Frida.

vad söt du är min vän :) ja, då ska du allt få stå ut med mig ett par gg :) haha, det ser verkligen inte ut som min arm dedär :p

2008-12-18 @ 16:26:22
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0