Kul liv.

Så har man blivit utmanad av angelica (tror ja)

Berätta 12 intressanta sanningar om dig själv
i slutet ska du utmana 6 med om du inte antar utmaningen kommer du ha otur resten av året
1.  Jag hatar att fylla år så sent
2.  Jul är överskattat enligt mig
3.  Jag har svårt för att bli kär, men blir jag kär kan jag aldrig gå vidare
4.  Jag saknar gamla tider
5.  Jag har svårt att prata om pappa med folk
6.  Det jag är mest rädd för i livet är att mista mamma
7.  Jag är rädd för döden
8.  Jag har dålig musiksmak tror jag
9.  Jag är inte blyg inför nya människor
10. Jag diggar inte skolan
11. Jag är kär i kärleken
12. Jag är väldigt skrockfull av mig

Jag utmanar alla få personer som läser min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0