Jag är hos dig igen.

"Ack min finne som har blivit mogen igen,
ty den skall klämmas när jag kommer hem."
Tyckte mitt citat till min finne jag hade igår var riktigt bra ;)
eller jag har den kvar, men ingen har sagt en kommentar
idag hur söt den är :)

I
morse när jag skulle gå in i mitt rum så stank det typ instängd
babian fotsvett, så jag kände idag när jag kom hem från skolan
att jag var tvugen att städa bort lukten. Så nu har jag dammtorkat
varenda vrå av rummet, dammsugit och bytt i sängen :) nice da.
Ikväll är det Titanic på tvn och den får man bara inte missa,
eftersom jag börjar 12.45 imorgon kan jag se hela :)
slutet är ju det bästa men förbannat sorligt, så det kommer nog
en tår eller två sen ;p Nu blir det kärleksnovell.

/ E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0