I'd throw it all away.

Igår blev det kd med Josse, Jossi och Sara :)
åkte buss dit och det är så drygt tycker jag, men jag sov
hela vägen dit så det gick spört. Jag drömde påväg till kd
att jag hade ett tuggumi i mun som jag var tvungen att ta ut,
så jag stoppar fingrarna i mun på mig och sprätter iväg ett
tuggumi som jag inte ens hade xD haha.
knepp man är när man sover.
Jag fick något handlat iallafall, kjol till nyår, spetstop, jeansleggings,
julklapp till mamma, armband och nån mer sak :p
Frida mötte upp oss i stan så hon blev med oss och tog 5 bussen hem :)
Kvällen bestod av frida igår :) det var efterlängtat av leka med henne.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Frida.

Det var det verkligen :)

2008-12-06 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0