Det vackra sa farväl och jag försvann.

Började skoldagen med att vi hade svenskan och jag lämnade
in min icke-så-bra-kärleksnovell. När jag läste Sagas novell fick jag
en ångest längst ryggraden, och ångesten sa till mig att min
novell verkligen sög! Be strong emma, be strong.
Sen fick jag reda på provet och jag fick VG- dagen blev förstörd,
men sen sa Eva att det var ett VG :D
Blev med Sara till banken förut och vägen dit var inte så härlig,
men vi kom fram och hon fixade allt.
När jag kom hem kollade jag på oc sen så somnade jag i 2 timmar,
eheheh busigt av mig. Men imorgon får man faktiskt vara trött :)
JULLOV imorgon :D fy i fittan så skönt det ska bli.
Bara två dagar kvar tills jag fyller som alla andra, 16. Men sen är
det typ bara några dagar/veckor/måndare tills alla fyller 17, det
är inte lång tid jag är lika gammal som alla andra ;)
Nu blev det lååååångt här. pöss*

/
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0