We close our eyes.

I måndags drog jag och mina vänner
Sofie, Emma och Sara till Linnea och kollade på film. P.S i love you.
Den var sådär bra, men fy så dryg. Tror den var över 2 timmar lång :o
Kvällen var väldigt behövlig, har inte skrattat så mycket
under hela sommaren :D synd att inte anjagirl kunde vara med :(
tisdag hade jag fått lapp hem att jag kunde hämta mina skor,
men när mamma sen öppnar paketet så fanns det INGA skor i.
Det stod att dom var slutsåld :((( fu. Men nu har jag beställt ett par i 39,
får la se om jag får dem denna gången.
På kvällen lekte jag med Josse :) vi kollade på: Heartbreak hotel
och sen bakade vi kladdkaka, riktigt nyttiga av oss!
Vi spelade även tvspel, supermario ;p men jag dog hela tiden så det
blev tråkigt tillslut ;D Sen när jag skulle cykla hem blev Josse med mig
påväg sneeel som hon är :) jag har aldrig skrattat så mycket när jag
har åkt cykel förut, HAHA! det måste ha sett mycket roligt ut.
Imorgon kommer IDA HEM :D åh fyfan vad bra! Har saknat henne som tusan,
ska bli riktigt kul att se henne :)


Före                                         Efter
Här kommer bilder på mitt rum. Ursäkta röran i sängen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

riktigt nice emmis :)

2008-08-13 @ 18:36:47
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar sofie: Tack soffan :)

2008-08-13 @ 19:43:47
Postat av: Linnea

snyggt emmsan! :)

2008-08-13 @ 20:32:57
URL: http://linnneaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar linnea: Tack min vän :)

2008-08-13 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0