080808.

Hejsan hoppsan :)
Idag var det Karlstad som stod på schemat.
Jag och mamma kollade på tapeter till mig rum
och jag hittade faktiskt en tapet :) trodde jag aldrig eftersom
jag måste 'falla' för en tapet direkt jag ser den, annars har
jag mycket svårt för att fastna för nån :p
Så imorgon ska jag börja måla i mitt rum :) kan bli kul.
Jag fick mig i karlstad: Rullgardin, gardiner, skrivborslampa,
vägglampa, tapet, färg, doftljus och dagkräm :) Ibland är mami för snäll :D
Jag skrev igår att jag skulle lägga in kort på min tapet, men vet ni vad?
Det orkar inte jag :) tycker det är så jobbigt att lägga in kort på datorn,
ibland är jag riktigt lat av mig ;p Men ni får se när rummet blir klart isället.
Jag vill göra nånting, har mycket tråkigt! Emma dumpade mig idag :(
och soffan har jag inte hört nånting ifrån, trååååkigt!
Vilken kamera tycker du är snyggast? ;) haha, själv så vet jag inte.

Mina nya kamera Mina gamla kamera.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0