Remeber where we're now.

Igår gick jag upp halv11 faktiskt, rätt stolt över mig
att jag orkade det :p Jag och mamma gick ut i skogen och
plockade blåbär :) haha. Jag har varit så sugen på blåbärspaj så
länge nu, och eftersom det finns gratis blåbär i skogen så varför
inte passa på när det finns? :) Pajen blev underbart god.
På kvällen hade jag verkligen ingenting att göra, och jag kände
att sitta hemma en kväll till vill jag verkligen inte :p så då kom
Josse som en räddade ängel och ville leka med mig :)
Vi kollade på filmen: Sleepover, trodde att den filmen skulle vara bättre.
Idag har jag målat i rummet och det är bara fondväggen som fattas
nu, annars är allting annat klart :) riktigt gott!
Sen ska jag leka med sara :) det ska bli kuuuul.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0