Idag är jag glad :D

Okej, jag vet att det är bara är en helg kvar av sommarlovet,
men ser jag faktsikt fram emot skolan :) Att träffa alla igen som jag inte
har sett under sommaren och att göra nånting om dagarna :)
Men det som jag menade med min rubrik är att jag ska få
träffa alla flickor idag :DDD Gå till bryggan och äta god mat :)
+ att vi får höra live musik också och det är ju så jälva bra
det vi ska lyssna på :) en perfekt fredagskväll.
Imorgon är det kick-off med innebandyn och jag är inge sugen alls.
Jag har ingen kondition kvar, den försvann med vinden för
länge sedan. Men jag ska göra mitt bästa, mer kan jag inte göra :p
Nu ska jag iväg och äta pannkakor :D sen blir det att duscha!
Pöss häj.



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0