Håll mig hårt, eller släpp mig helt.

Idag är det måndag och det innebär skolan och
en ny vecka som väntar. Idag hade vi bara vård och omsorg,
blir lite drygt i längden faktiskt :p
Jag hade rast från 10.05 - 13.25 eftersom jag inte har nån idrott,
så jag åkte hem och sov en timme sen gjorde jag mig hamburgare :)
Fan vad bra det är att bo i Hagfors ibland ;)
Strålande väder är det :) men solen tittade fram lite för sent,
men bättre sent än aldrig.
Min mamma har köpt: Apelsin marmelad och fan vad gott det är egentligen :D
fattade inte varför jag slutade med det :s knepp jag måste ha varit.
Så just nu vill jag vara hungrig så jag kan stoppa ner det i magen,
för magen mår verkligen susen då ;)
Nu ska jag ta en promenix med mami och vovven :)

Ska man glömma och gå vidare,
eller vänta och ge allt en chans?

/ E.

Kommentarer
Postat av: Frida.

ja, emma det är frågan. men jag kan tyvärr icke svåra på det, det bestämmer du själv.

2008-08-25 @ 19:46:36
Postat av: Anonym

Svar frida: Ja det är den stora frågan och jag kommer fan inte fram till något! Men känner jag mig rätt så ger jag allt en chans 1000 gånger om.

2008-08-25 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0