Första skoldagen.

Japp, nu var första skoldagen gjord och jag kan inte
direkt påstå att den var så jobbig :p mest info, info, info hela tiden.
Min mentor heter Gun Bull ;) tycker det låter lite roligt ja.
Vafan vi fick läxa första skoldagen -.- jag som trodde att op var slappt.
Men det var inte någon jobbig läxa, men ändå.
Inatt sov jag 3,5 timme (y) det gick verkligen inte att sova! Så just nu är jag
sååååååååååååååååååhär trött, kommer sova som en dö fisk inatt :)
Efter skolan idag så drog jag, Josse, Jossi & Sofie till telehuset och fikade,
det var trevligt :) mami fick hämta oss för regnet vill inte ge sig.
All kärlek till regn <3
Nu ska jag göra nånting skoj med mitt liv. hejs

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0