Far away.

Hejsan hoppsan :)
idag ärrä onsdag och imorgon är det torsdag,
jo jag är helt ärlig med att det är torsdag imorgon. Ni får tro vad ni vill ;)
Snart är det helg och det ser jag fram emot, ska bli så gott att sova ut lite.
Men på lördag tror jag att Josse och jag ska till Karlstad på lite shopping :)
så då blir det väl att ta bussen tidigit, boring!
Det är så mycket som jag vill inköpa till min garderob, men pengarna
säger inte likadant tyvärr :( men det kommer fler gånger man kan handla.
Gud vad min datormus är cpcpcpcp, går fan inte att styra den lilla mackapären.
Men nånstans ska jag ha en till datormus, men frågan är vart :p
får be mamma leta hon är alltid bra på att hitta saker ;)

Nu får det bli duschen
och sen drar jag några avsnitt: Desperate Housewives :)

/ E.


Kommentarer
Postat av: Linnea

kom till kd på fredag ist tkr ja ;)

2008-08-27 @ 19:29:19
URL: http://linnneaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0