Eldfesten 2008.

Fredag var det skolan, vi slutade 14.30 så det var bara
att skynda sig hem och duscha och sen drog jag till soffan :)
där gjorde vi oss iordning och sen kom flickorna vid 7 och det blev feeest :D
Kul förfest med mycket dans och parken var sådär kul :)
bättre än förra året iallafall. Tack för kvällen alla.
Lördag var jag trött så jag gick och sov när jag kom hem.
Vaknade av att Sara ringde runt 17.00 och sa att vi skulle
komma till henne, gjorde mig iordning sen drog jag till henne.
Där satt vi bara sen drog vi ut på Hagfors för att köpa oss mat/godis,
gick sen till Parken och frös ihjäl. Mina fötter dog där ett tag,
men nu är dom tillbaks som förut igen :p
Idag är det söndag och det innebär skolan imorgon, det gör mig inget.
idag är det inte min dag, sur och grinig som aldrig förr.
Men så blir det när folk aldrig hör av sig.
Nu ska jag ha tråkigt, hejs.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0