Du har rock 'n' roll i dina bröst.

Idag var det socialen som gällde för mig.
Det gick bra :) hon frågade hur jag såg på det som
hade hänt, ifall jag brukade dricka mycket alkohol,
om vi hade problem hemma, vad jag gjorde på fritiden m.m :p
Så det var inget speeec da om man säger så :)
och det skulle inte hända nånting med körkortet, YES!
Sen gick jag och mamma in på exepert eftersom jag inte
har fått tillbaks mina kamera som jag lämnade in för
cirkus 2 månader sen. Men det visade sig att de kunde inte
göra nånting med min kamera, så jag fick en helt ny :D
Fast inte samma modell som min gammla, lite tråkigt faktiskt!
men vafan kamera som kamera :)
Sen gick vi in på Norbergs och mami ska köpa mig en skinnjacka :)
Äntligen, har vilja ha haft en rätt så lääänge nu.
Ikväll tror jag det blir leking med endel flickor :) tror vi skulle leta
efter nån skatt ;D haha, jag fattade inte så mycket när
Angelica förklarade för mig, men det kan alltid bli kul :)

 / E.

Kommentarer
Postat av: Emms

Jag vågar väl inte bara tränga mig på sådär heller förstår du väl..

2008-08-06 @ 19:04:06
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar Emms: Klart du kan :) men det blev ingenting igår :(

2008-08-07 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0