Uppdatering

Eftersom jag inte har nånting att göra, så kan jag
skriva ett par rader här :) det blev att jag sprang utan sällskap.
Alla jag frågade hade redan varit vid styrkan, så dom orkade inte ;p
oh herregud vad jobbigt det var att springa, upp för en lång backe -.-
inte riktigt min grej det där :p men fan vad gott det är när man har gjort det :)

Mamma beställde pizza förut, eftersom hon inte orkade laga mat ;p
så sa mamma att vi skulle ha vitlöksås, men vad får vi på pizzan?
HACKAD VITLÖK! och jag som hatar vitlök i mat, fyfan!
Men det gick att äta som tur var :) men blev besviken på Värmullen,
dom som gör så goda pizzor och kebabtallrikar.
Nu ska jag ner och ta mig apelsin, sen blir det kvällen. Natti!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0