och jag strör ut frågorna på bordet.

Åh, äntligen funkar bloggen! Har aldrig varit så sugen på att
skriva som jag har vart när den inte har fungerat, men nu så :)
Helgen har varit bra, eller hela lovet har varit braa :D jag har ifall
haft nånting att göra under detta lov.

Idag var det skolan dåra, hade utvecklingssamtal och det
var inga problemis :) utan allt var bra! Så det var skönt att höra tycker jag.
Partysugen är jag också, så jag funnar på om man ska dra
till Byn ändå? :p men jag dåra inga pengar, as always.
Men jag har bestämt mig för att gå dit den sista Byn och jag håller
nog det skulle jag tro ;p jag har inga kläder, inga pengar och ingen dricka
så då hör man ju hur jag ska göra; Stanna hemma!
Som ni ser har jag gjort om bloggen också eller aa, Ida har gjort det
tack som mycket igen :D jag är väldigt nöjd med den :)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0