Du gjorde mig lycklig och förvånad.

Äntligen är det helg :) åh, det är så skönt.
Idag sov jag till 14.10 och det var verkligen behövligt.
Lekte med Ida igår :) och som vanligt när vi är, så orkar vi inte
göra nåtning ;p men vi gick ifrån mig till henne, mer än vad vi brukar att göra ;)

Ikväll är det Byn, och jag ska inte dit :p
ska vara med på förfesten bara. Sen ska jag, Lisa & Angelica
hem till Lisa :) aa, vi veta redan att vi är tråkiga ;p hoho.
Jag kom in på; Omvårdnasprogramet här i Hagfors, men jag vet
inte riktigt ifall jag vill gå det :p så jag ska söka till; Inredning i Karlstad.
Är det någon som vet hur mycket poäng man ska för det? :)
skulle vara jättesnällt om jag fick reda på det :)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0