Och jag vet, allt har en betydelse.

Nästan två månader sen jag skrev här sist.. två månader som det har hänt en
hel del på, så var beredd på årets kanske längsta inlägg ;)
 
I slutet av mars var det begravning för morfar. Han fick en väldigt fin begravning min
morfar, men usch vad jag hatar farväl.. Finns inge värre!
Samma vecka som morfars begravning var det även dags för påsken att komma på
besök. Jobbade hela påsk-helgen, men det stoppade mig inte för utgång ;) erica stod
för den roligaste förfesten på länge, ville inte gå till folkan när det var dags.. men så
brukar det iofs alltid vara :p
 
Mina vänner har vart hemma på besök, bl.a sofie, sara, emmar och frida :) så vi blev
ett gäng hemma hos mig för massa prat, alkohol och skratt! lite som den gamla goda
tiden :)
 
I början av april åkte jag till filipstad för att göra min andra tatuering, en tatuering som
är ett tack till mormor då hon alltid har funnits där för mig genom hela livet. Nu finns hon
även med mig vart jag än går v Den åttonde april blev turkietresan beställde, så nästa
vecka åker vi :D woop woop! hoppas vädret vill bjuda på strålande sol hela veckan.
 
Åkte till ludvika i slutet av april för att återigen köpa mig en saab. Gjorde affär via
telefon, så bilen var redan min när jag kom dit. Var hur nöjd som helst med bilen tills
mamma tog med den till Tom och han fick kolla igenom den :p så det var bara att åka
med den till ludvika och få pengarna tillbaka. Så nu är jag på ruta ett igen, alltså utan bil.
Är nog inte meningen att jag ska ha någon bil alls, har fått den känslan..
 
Var på läkarbesök förra veckan för min mage. Doktorn tyckte mina besvär låter som ibs,
men fick ta massa prover plus att jag ska ta fler innan han kan sätta den diagnosen.
Kanske även ska få tid så att en kamera kollar mig i magen, inte mig emot bara jag får
bli nedsövd först ;p det är ett krav från min sida!
 
På valborg åkte jag, berg, linn och sandra till karlstad under dagen :) skulle hämta ut
mitt pass och jag fick mig ett gott skratt när jag såg kortet, ser ut att vara ett fall för
ulleberg ;D haha. Köpte mig även en bikini som jag var på jakt efter, plus lite annat
smått o gott också ;) På kvällen blev det fest hemma hos mig med ett härligt gäng
innan vi gick till parken som sög, men hade jag förväntat mig något annat?
 
Annars rullar dagarna på som vanligt. Jag tränar och jobbar typ :p har fått ett polvikariat
på sjuttofem procent tills tolfte augusti, så nu går jag på månadslön (y) känns väldigt
bra och framförallt tryggt att veta att ekonomin är säkrad en tid :)
 
Framöver väntar bara massa roligheter :) åker som sagt till turkiet på onsdag, sen när
jag kommer hem är det dags för marknaden, beyonce med millan, studenten för linn och
sen hoppas jag lillen vill ploppa ut för denise så man får snosa bebis snart :)
 
Skulle ha lagt upp bilder tänkte jag, men det kommer ta alldeles för lång tid.. så kanske
tar ett inlägg längre fram till bara bilder :)
 

Kommentarer
Postat av: DS

<3

Svar: <3 <3
emmaostlund

2013-05-09 @ 13:21:51
URL: http://denisesjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0