It's hard to say goodbye.

Gör ännu ett försök med att mobil-blogga, får se om det blir något inlägg i slutändan eller inte ;p

För tillfället är inte livet alls på topp! Vaknade av att mamma ringde till mig igår halv fyra på morgonen och sa att morfar har gått bort.. Ännu ett slag rakt i hjärtat! Har liksom inte kommit över mormor än, vilket jag aldrig kommer göra heller men nu har jag en till sorg att bearbeta.. Men efter morfars begravning får det fan vara nog! Har varit alldeles för mycket motgång den senaste tiden, så jag hoppas det vänder nu.

Ringde till jobbet igår och sa att jag stannar hemma hela denna vecka. Man kan inte vara stark jämt, även fast jag försöker!

Annars då? Jag tränar, sover, äter, skiter.. Nääråå :) men jag har inget nytt att berätta direkt, förutom att jag beställde tatueringstid igår och att böörgiie kommer hem idag :D woop woop! Så min lediga helg ska spenderas med dom bästa :)

Ulrica och Tine var till mig förut med en present från gruppen! Jag har världens bästa arbetskamrater och vänner som tänker på mig när livet inte är på topp. Massa kärlek till er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0